Pages

Wednesday 26 December 2012

Rahsia Diet Sebenar

Assalamualaikum...

Pasti semua teringin nak tahu apa yang nak dikatakan oleh saya ni..betul x?huhu...perasan :)
xlah,saya cuma nak kongsikan apa yang berlaku pada diri saya je sejak dua menjak ni...sebenarnya saya dah lama perasan yang saya ni semakin hari semakin gemuk,tapi saya buat xtahu je....bila berat bertambah,mulalah rasa xselesa la,itula,inila...macam2 spt semuanya serba xkena.

Dengan tidak sengaja,saya telah berpuasa sunat,bukan nak kata saya ni warak ke ape,semuanya berlaku terlalu cepat. Setelah beberapa hari saya berpuasa,badan saya terasa lebih ringan. Tempoh saya berpuasa tu ialah 3 hari berturut2 (bukan bulan Ramadan)....alhamdulillah,sy bersyukur sangat. Di samping berpuasa,kita dapat turunkan berat badan...

So,apa lagi jom lakukannya sekarang...sesungguhnya sabar itu indah

Just For Sharing - tiada kaitan dengan manusia yang hidup @pun yg dah meninggal dunia


No comments:

Post a Comment